Word lid van Irene!

Ben je na het bekijken van onze website enthousiast geworden? Loop gerust een keer binnen op één van onze trainingsavonden.

Je kunt de eerste maand gratis meetrainen of vrij komen spelen. Mocht je hierna besluiten om lid te worden van onze vereniging, dan kun door het invullen van het formulier hieronder, je lidmaatschap starten.

Heb je verder vragen over het lidmaatschap bij TTV Irene? Neem dan contact op met één van de bestuursleden.

Digitaal inschrijfformulier

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

De genoemde contributie is per half jaar en wordt geïnd via automatische incasso in de maanden februari en september. In overleg met de penningmeester kan er indien nodig in termijnen worden betaald. Alle prijzen en informatie op deze site zijn onder voorbehoud van fouten en wijzigingen.