Vragen? De bestuursleden staan klaar met de juiste antwoorden!

Rob van Mierlo – Voorzitter
Ik ben sinds 2018 lid van TTV Irene, maar speel al sinds 1973 competitie tafeltennis.
Naast mijn betaalde werkzaamheden heb ik vrijwel mijn hele leven op meerdere fronten vrijwilligerswerk gedaan, veelal als bestuurder bij maatschappelijke organisaties, in het onderwijs, in de politiek en de sport. Zo was ik ook enkele jaren voorzitter van de Tilburgse Tafeltennis Liga. Vanaf april 2022 zet ik mijn bestuurlijke ervaring in voor een stabiele, sportieve en gezellige tafeltennisvereniging Irene. Ik maak daarbij graag gebruik van kennis en ervaring van leden, onder het motto: ”kritiek is gratis advies”.

Martijn van der Peet – Penningmeester
Ik ben Martijn van der Peet. In tegenstelling tot alle andere bestuursleden van TTV Irene ben ik geen actieve tafeltennisser (behalve op vakantie, dan speel ik graag fanatiek een potje). Ik ben bij TTV Irene betrokken geraakt door mijn twee zonen, Thijs en Koen, die in de jeugdcompetitie spelen. Na een aantal jaren als actieve supporter van mijn kinderen aan de zijlijn gestaan te hebben, raakte ik in gesprek met Rudi en Jan Hendriks. Uit deze gesprekken bleek dat de club op zoek was naar een nieuwe penningmeester. Omdat deze functie prima aansluit bij mijn dagelijkse werkzaamheden als finance manager en omdat ik het belangrijk vind, vanuit maatschappelijke betrokkenheid, om clubs zoals TTV Irene te ondersteunen, heb ik me beschikbaar gesteld als penningmeester. Ik kijk uit naar mooie en vruchtbare samenwerking met iedereen die TTV Irene een warm hart toedraagt.

Vacature – Secretaris

Joep Jonkers – Algemeen Bestuurslid
Mijn naam is Joep Jonkers. In 2000 ben ik lid geworden van TTV Irene en heb het nog steeds ontzettend naar mijn zin. Ik ben begonnen met tafeltennissen bij de jeugd en heb daarna de stap naar de senioren gemaakt. De kunst om een bal om het netje te spelen zonder dat hij boven het net uitkomt is mij specialiteit geworden. In alle jaren heb ik hier vele vrienden gemaakt en mooie herinneringen en avonturen beleefd. Ik heb in het verleden altijd met veel plezier mijn steentje bijgedragen voor de club. Ik kwam er al snel achter dat wanneer je iets geeft je ook vaak iets terug krijgt. In 2022 staan we met een nieuw bestuur aan de voet van een grote berg. Maar ik ben ervan overtuigd dat we met alle betrokkenen deze berg gaan beklimmen zodat we verder kunnen bouwen aan een mooie toekomst. Ik kijk er naar uit.

Jaqua Luijbregts – Algemeen Bestuurslid
Mijn naam is Jaqua Luijbregts. Ik ben sinds 1991 lid van deze gezellige vereniging. Jaren heb ik NTTB en TTL competitie gespeeld, helaas heb ik in 2014 vanwege een blessure moeten stoppen met tafeltennis. Ik ben in het verleden al vaker actief geweest als vrijwilliger, als jeugdcoach, trainer van de mindervaliden en barmedewerker. Daarnaast heb ik ook de nodige bestuurlijke ervaring bij onze vereniging als oud-secretaris en oud-voorzitter. In 2016 ben ik weer wat meer betrokken geraakt bij TTV Irene omdat mijn beide zoons zijn gaan tafeltennissen. Ook het vrijwilligerswerk begon toen weer te kriebelen waardoor ik heb besloten me te melden bij het bestuur. Ik zal me namens het bestuur vooral focussen op de jeugd, de mindervaliden en het onderhoud van de site en de tafeltennismaterialen. Laten we samen van TTV Irene nog iets mooiers maken dan het al is!

Jurgen Wens – Algemeen Bestuurslid
Mijn naam is Jurgen Wens, ik ben sinds 2016 lid van TTV Irene. Ik speel sinds dat moment in het Vaandelteam van TTV Irene. Samen met mijn teamgenoten proberen we Irene weer op de kaart te zetten in de landelijke divisie! Ik speel zelf al tafeltennis sinds mijn 6de verjaardag. Dat wil zeggen dus al 27 jaar! In het dagelijks leven ben ik directeur van 4 Sport-BSO’s. Ik wil hier zoveel mogelijk kinderen in beweging krijgen en dit wil ik bij Irene ook bereiken. Ik probeer samen met de rest van het bestuur, de club weer op de kaart te zetten en te houden.

Sinds november 2019 ben ik toegetreden tot het bestuur van Irene! Ik probeer in samenwerking met verschillende partners de sponsoring van Irene weer een boost te geven. Ik verzorg ook de nevenactiviteiten binnen de vereniging denk hierbij aan clubkampioenschappen, ONS toernooi, huldigingen etc.!

Vacature – Algemeen Bestuurslid