Weer een kampioen in competitie TTL

Vorige week is alweer de laatste wedstrijd gespeeld in de TTL competitie. Dat gebeurde in de hal van Irene. Voor het 2e en 3e team stond er veel op het spel, want beide konden kampioen worden. Het 2e team speelde tegen het laatste team op de ranglijst in de 2e klasse. Het 3e team speelde tegen de nummer 1 in de 3e klasse.
Irene 2 won met 6-4, maar hun concurrent won ook met 6-4, zodat ze alletwee op de eerste plaats eindigden. Helaas was het onderlinge resultaat dusdanig dat Irene op de 2e plaats eindigde. Zij mogen deze week de promotie/degradatie wedstrijd spelen.
Het 3e team won met 7-3 en nam daarmee de 1e plaats over van hun opponent. Er was echter nog een derde kanshebber op de titel, maar die moest dan met 9-1 winnen. Daar slaagde dat team niet in, zodat we Irene 3 kunnen feliciteren met hun kampioenschap. Een mooie prestatie, aangezien ze vorig seizoen ook al kampioen waren geworden. Raymond, Rob, Wil, Sander en Tim, gefeliciteerd!

Wil