Wedstrijdverslag JCV 5 - Irene 3

Wedstrijdverslagen zijn altijd leuk om te lezen en te schrijven, even terug naar die gezellige avond. Normaal schrijven we zelf de wedstrijdverslagen, maar hoe leuk is het om het door de bril van de tegenstander te zien. JCV 5 hielp ons aan onderstaand wedstrijdverslag 😀 .

Gezellig avondje (bejaarde) tafeltennis na vooroordeel.

Normaal gesproken begint ons team het verslag van het heerlijke eten bij Dick. Dit zal ik ook zeker niet veranderen. Het was nasi goreng met sambal goring telor. Voor mij weer een primeur. Gekookte eieren drijvend in een sauce van uien en andere ingrediënten. Het was weer fantastisch.

Daarna naar de zaal waar Peter al vol in training was. Snel omkleden en ook aan de slag. We moesten tegen Irene. Lang geleden dat we daar tegen hebben gespeeld
De tegenstanders kwamen binnen. 2 dames 1 heer en supporter cq teller. Op het eerste oog geen tegenstander waar we een dolle avond mee zouden beleven.

Maar hoe kun je je vergissen na die eerste indruk bleek na de wedstrijd, die we overigens met 6-4 wonnen na een 5-1 tussenstand. Na de wedstrijd kwamen we los door veel grappen over oude mannen, Peter die zijn buitenechtelijke dochter vond en een fan van het Limburgse lied. Maar ook diepzinnige gesprekken, altijd eindigend met grap en een lach. Dit onder het genot van een, nee meerdere drankjes. Geweldige avond met een super tegenstander. Bedankt Irene, want voor een gezellige avond zijn 2 teams nodig!

We verheugen ons nu al op de wedstrijd in Tilburg.

Groeten,

Michael Keislair