Zin in 2014! - Wedstrijdverslag Junioren 2

Hallo allemaal,
Wij willen wel een stukje schrijven over onze competitie van het afgelopen najaar. (2013). Dit seizoen hebben we met zijn drieën in Irene 2 gespeeld in de NTTB poule C bij Junioren J4, en wel met Tim, Jeroen en Peter.

In plaats van tien wedstrijden, hadden we deze keer maar acht wedstrijden te spelen, omdat er een team weggevallen was. Onze tegenstanders kwamen dit keer uit Vlijmen (Hooghei 1), uit Oss (OTTC 3), uit Dongen (BSM 2) en uit Geertruidenberg (Smash 2).

Onze eerste wedstrijd was thuis op 14 september tegen BSM 2. Deze wedstrijd hebben we helaas verloren met 3-7. Bij de tegenstanders speelden wat grotere jongens, dus met de 3 punten waren we achteraf toch best blij. Tegen OTTC3 wonnen we met 7-3. Dus dat ging aardig goed! Later hebben we alleen nog van Smash 2 kunnen winnen met 7-3. Helaas gingen de overige wedstrijden verloren met allemaal dezelfde uitslag, namelijk 6-4

Nu mogen we toch best tevreden zijn, vaak waren het 5-setters, dus we hebben echt wel flinke weerstand geboden en daar zijn we best wel trots op.

We kijken uit naar de voorjaarscompetitie en zijn benieuwd tegen wie we dan mogen gaan spelen

Veel groetjes van Irene 2 (Junioren), Tim, Jeroen en Peter