Verslag eerste seizoenshelft TTL Irene 1

De eerste seizoenshelft van de TTL zit er alweer op voor Irene 1. Helaas kregen we vlak voor de competitie te horen dat onze kopman Maurice door omstandigheden niet kan spelen dit seizoen. Gelukkig hebben we dankzij de flexibiliteit van Patrick, Joep en Rick het voor elkaar gekregen om ons schema toch rond te krijgen. Op dit moment staan we na 6 wedstrijden op de 2e plek met 1 punt achter op de nummer 1. Onze kopman is natuurlijk Joep met 6 uit 6. Daarnaast heeft Rick een keer ingevallen en ook hij is nog ongeslagen. Zal hij dit ook weten vol te houden wanneer hij de laatste 2 wedstrijden gaat invallen?

We hopen dat we onze positie vol kunnen houden tot het einde van het seizoen. En we wensen Maurice veel beterschap en hopen dat we hem volgend seizoen weer mogen begroeten in ons team om dan weer samen voor het kampioenschap te gaan!

Team Irene 1
Maurice, Jaqua, Hooman en Joep