TTL Competitie al op de helft

De TTL competitie is alweer op de helft, sterker nog, de zesde speelweek is net voorbij. Er doen 3 teams mee, in de 1e, 2e en 5e klasse. Naar gelang de competitie vorderde, gingen de teams meer punten pakken. Dat resulteerde in de volgende stand na 5 wedstrijden: Irene 1 op de 2e plaats (slechts 1 punt verschil met de nummer 1), Irene 2 op de 1e plaats en Irene 3 op de 4e plaats.

Irene 1 wordt gevormd door: Rick, Hooman, Erwin en Jaqua. Irene 2 bestaat uit Wout, Francois en Jos en voor Irene 3 komen Toos, Raymond, Wil en Sander uit.

Helaas is het dit seizoen lastig om het competiteverloop te volgen, want de uitslagen en standen staan met vertraging op de site van de TTL. Voor onszelf is dat ook vervelend, want soms moet je een wedstrijd spelen en weet je de juiste stand niet. Laten we hopen dat in de tweede helft het beter gaat.

Dan nog een vraag aan de TTL spelers: Het zou leuk zijn als er wat meer berichtjes over onze wedstrijden op de site komen. Hoeft niet uitgebreid te zijn. Foto’s mogen ook. Je kunt deze stukjes mailen aan ttvirene@gmail.com. Alvast bedankt!

Wil de Kok