ONS Toernooi

Vrijdag 4 september stond alweer voor de vijfde keer ONS toernooi op het programma. Het succes van dit toernooi is ongekend, wanneer de uitnodiging de deur uit is stromen de aanmeldingen binnen, een paar weken daarna sturen we nog een reminder en hoppa we kunnen ook na 5 jaar weer rekenen op een deelnemer of 55-60! Deze avond staat altijd garant voor een hoop fanatisme en gezelligheid. Vanuit o.a. Tilburg, Breda, Den Bosch, Boxtel, Goirle en andere Brabantse gehuchten reizen de deelnemers af naar Irene.

Zoals altijd werd er in 5 wedstrijden gestreden om de eer en was de voorbereiding op de aanstaande competitie de belangrijkste inzet van deze avond. Er werd bij gekletst, gelachen, bier gedronken, maar bovenal mooi en soms ook minder mooi tafeltennis getoond. Uiteindelijk werd er na twaalven nog een centre court gebouwd om het publiek te laten genieten van de laatste partij van de avond van Peter van Iwaarden tegen Vincent van Kuijck. Onder het kopje Media-Foto’s vind je een sfeerimpressie van deze avond.

Bij deze willen we graag alle vrijwilligers, het barpersoneel en de deelnemers weer bedanken voor deze geweldige avond. Op naar editie 6!

Tot volgend jaar

Martine Sassen