Nieuwjaarsreceptie Irene

Zondag 4 januari vond bij Irene de Nieuwjaarsreceptie plaats. Onder het genot van een hapje en een drankje werd er een toast uitgebracht op het nieuwe jaar. Onze voorzitter Edgar Verkooijen blikte door middel van een ABC terug op 2014 en keek vooruit naar 2015. Onderwerpen als hIrene, de gemeente Tilburg, de samenwerking met Judoklub Tilburg, de nieuwsbrief en de zomercompetitie kwamen aan bod.

Helaas zijn er de afgelopen najaarscompetitie geen kampioenen uit de bus gekomen. We beginnen volgend seizoen met 6 NTTB Seniorenteams, 2 NTTB juniorenteams en 3 TTL teams. Bij deze ook een warm welkom voor Frank Straatman en Thijs Pellis, die vanaf dit seizoen weer voor Irene uit zullen komen.

Verder werd de vrijwilliger van het jaar verkozen, normaliter door stemming van de leden, maar dit jaar bij uitzondering koos het bestuur de vrijwilliger van het jaar. Martine Sassen ging er met de prijs vandoor, haar naam prijkt binnenkort op het bord in de kantine. Tevens werd aan haar het eerste nieuwe competitieshirt uitgereikt.

2015-01-04 IMG_5628 Nieuwjaarsreceptie (van Martine Sassen)

Graag willen we jullie nog attenderen op de start van hIrene, meer info vind je op de website. Rest ons jullie nog een sportief 2015 te wensen en veel succes in het nieuwe tafeltennisseizoen!

Edgar Verkooijen (namens het bestuur)
Martine Sassen (namens de webredactie)