Nieuwe bestuurssamenstelling

Het nieuwe bestuur stelt zich voor:

IMG-20160623-WA0003

Jan Hendriks – Voorzitter
Mijn naam is Jan Hendriks en ik ben in mei 1986 lid geworden van de TTV Irene. Later ben ik ook nog lid geweest bij BSM in Dongen en nu speel ik wekelijks bij JCV in Vught. Gedurende deze 30 jaar ben ik op allerlei wijzen actief geweest in de tafeltenniswereld bij TTV Irene en daarbuiten.

Ik heb zelf ongeveer 25 jaar NTTB-competitie gespeeld en heb daarbij ook 16 jaar als begeleider/coach van met name meisjes/dames (zowel in teamverband als individueel op toernooien) gefungeerd. Onder hen is Kelly van Zon zonder twijfel het meest succesvol geworden met haar paralympische titel in Londen 2012. Als gediplomeerd toernooileider ben ik betrokken geweest bij het WK in 1999 te Eindhoven en in 2010 te Rotterdam en verschillende andere nationale en regionale toernooien. Ook bij Irene is mijn interesse voor toernooien altijd groot geweest, wat resulteerde in de organisatie van acht edities van het Hendriks Invitatie Toernooi, vele clubkampioenschappen en de start van de zomercompetitie in 2012.

Samen met Wim Smeekens verantwoordelijk zijn voor alle festiviteiten rondom het 50-jarig jubileum van Irene was een arbeidsintensieve periode. Mede doordat ik destijds ook voorzitter van deze club was. Een functie die ik tussen 2012-2013 ook vervulde en nu dus op verzoek van enkele betrokken Irene leden sinds juni 2016 voor een derde maal.

Er staat veel te gebeuren de komende tijd en ik hoop daar samen met mijn collega’s in het bestuur, maar zeker ook jullie Irene leden het beste uit te halen. TTV Irene is een fantastische club en dat moet zo nog een hele tijd blijven.

Rudi Hendriks – Penningmeester
Mijn naam is Rudi Hendriks en ik speel  vanaf 1985 bij TTV Irene. Ik ben begonnen bij de jeugd, maar stroomde al snel door naar de senioren.  Nadat ik mijn rijbewijs had gehaald, ben ik als coach van de jeugd gestart. Het plezier in tafeltennis groeide zodat ik van twee dagen in de week, soms wel zeven dagen in de week met tafeltennis bezig was.

Eerst coachte ik de jongens van 15 jaar en ouder, daarna werd de lat hoger gelegd en coachte ik de meisjes van 15 jaar en ouder. Vervolgens startte ik met het draaien van bardiensten en heb het tot voorzitter van de kantine geschopt. Van kantine voorzitter was het nog maar een kleine stap tot het bestuur. Inmiddels zit ik al zo’n 20 jaar in het bestuur. Sinds 2016 ben ik penningmeester van Irene en daarnaast hou ik me nog steeds bezig met het verhuur van de zaal.

Martine Sassen – Secretaris
Mijn naam is Martine Sassen en tijdens mijn studententijd, vanaf 2007, ben ik lid geworden van Irene. Naast trainen en het spelen van eerst TTL- en later NTTB-competitie ben ik begonnen met het draaien van bardiensten, het organiseren van toernooitjes en jeugdkampen en het verzorgen van content voor in eerste instantie het clubblad en later de website. Ik vind het leuk om me voor een club als Irene in te zetten en mensen te enthousiasmeren. De club is volop in ontwikkeling, er gebeurt van alles, samen met de andere 6 bestuursleden wil ik deze kans aangrijpen om Irene weer op de kaart te zetten.

Michelle Haak – Algemeen Bestuurslid
Mijn naam is Michelle Haak, 25 jaar oud en sinds mijn 10e lid van Irene. Na 15 jaar lid te zijn vind ik het tijd worden om mijn steentje bij te dragen. Daarom ben ik als Algemeen Bestuurslid toegetreden tot het bestuur. Met het zicht op het 75 jarig jubileum hoop ik dat we TTV Irene opnieuw leven in kunnen blazen. Op een goede toekomst.

Gijs van Mil – Algemeen Bestuurslid
Mijn naam is Gijs van Mil en nadat ik een paar jaar gestopt ben met tafeltennis, ben ik in 2013 weer begonnen bij TTV Irene. Met veel plezier speel ik met mijn teamgenoten competitie op vrijdagavond en ook op donderdagavond ben ik regelmatig op de vereniging te vinden. Ik ondersteun het bestuur met het uitstippelen van de te volgen koers en het vormgeven van plannen voor de toekomst. Tevens help ik mee met het onderhoud van de accommodatie in de breedste zin van het woord. De vereniging leeft en is volop in ontwikkeling en daar draag ik graag mijn steentje aan bij!

Joep Jonkers – Algemeen Bestuurslid
Mijn naam is Joep Jonkers. In 2000 ben ik lid geworden van TTV Irene. Ik heb eerst 6 jaar in de NTTB jeugdcompetitie gespeeld. Vervolgens ben ik bij de Senioren competitie gaan spelen. Ik heb het ontzettend naar mijn zin bij Irene. Ik heb vele vrienden gemaakt, mooie herinneringen aan vele avonden overgehouden en legendarische avonturen beleefd. Ik heb in het verleden altijd met veel plezier mijn steentje bijgedragen voor de club. Ik kwam er al snel achter dat wanneer je iets geeft je ook vaak iets terug krijgt. In 2016 zijn we met een nieuw bestuur aan een nieuwe avontuur begonnen. Irene bestaat in 2018 75 jaar. Deze mijlpaal mogen we niet aan ons voorbij laten gaan. Laten we verder bouwen aan een mooie toekomst. Ik heb er zin in

Joost van Mier – Algemeen Bestuurslid
Mijn naam is Joost van Mier en inmiddels zit ik alweer 3 jaar in het bestuur van TTV Irene. Het is goed om te zien dat we in die tijd steeds meer teams hebben gekregen. De club leeft weer echt en de vrijdagavond op de competitieavonden is iets waar we trots op mogen zijn. We gaan een bijzondere tijd tegemoet waarin een hoop gaat gebeuren. In 2018 bestaan we als club 75 jaar, deze mijlpaal hebben we bereikt door de inzet van diverse vrijwilligers door de jaren heen. Ook nu moeten er mensen op blijven staan om ervoor te zorgen dat de club nog eens zoveel jaren kan bestaan. We gaan er weer voor!