Laatste ronde Zomercompetitie

Vanavond is alweer de laatste ronde van de Zomercompetitie. We zijn inmiddels de grens van de 400 wedstrijden gepasseerd. Het record van vorig jaar hebben we ruimschoots geëvenaard. In 2016 stond de teller op 320 wedstrijden.

De strijd barst vanavond in alle hevigheid los. Raymon is op vakantie dus Peter, Remko, Frank en Jurgen zullen uit gaan maken wie er met de eeuwige roem van door gaat. Verder zullen Bram en Frank strijden om de eerste plek qua meest gespeelde potten. Heb je zin om nog een balletje te slaan? Dan zien we je graag vanavond. Irene zorgt voor een lekkere versnapering.

Kun je er geen genoeg van krijgen en wil je echt optimaal aan de start van de competitie verschijnen? Schrijf je dan in voor Ons Toernooi op vrijdag 1 september. Meer informatie vind hier.

Zomercompetitie 5

Gijs van Mil