Kampioenen

Team 6, dat uitkomt in de 5e klasse en bestaat uit Jelte van Buren, Suzanne van de Broek en Sipko-Jan van der Vinne, was al voor het einde van de competitie kampioen. Door het terugtrekken van een team in hun poule, werd de 10e wedstrijd gecanceld en konden ze vrijdag 1 december de overige teams aanmoedigen. Team 1 (Jurgen Wens, Joost van Mier, Remko van Opstal en Raymon Boel) maakten nog kans op de titel. Deze werd tegen Stiphout 1 binnengehaald middels een 8-2 overwinning. De mannen kiezen ervoor om op vrijdag actief te blijven en zullen niet doorstromen naar de 3e Divisie.

Team 5 (Michelle Haak, Floor van Kolen, Patrick Mols, Gijs van Mil, Xiao Wu Zhou en Martine Sassen) maakten tijdens de laatste speelronde ook nog kans op de titel. Helaas was een 7-3 overwinning niet genoeg om het kampioenschap binnen te slepen. Op één puntje waren ze overgeleverd aan de promotie/degradatiewedstrijd. Op vrijdag 8 december werd bij Tios een 6-2 overwinning behaald op Die Meede 5 waardoor zij volgend jaar weer in de 3e klasse te bewonderen zijn.

Ook de jeugdteams deden hun uiterste best. Irene 3 (Rens en Gijs Luijbregts, Koen van der Peet, Marente en Reitze de Winkel) behaalden een 5e plaats in de Starters klasse 2. Irene 2 (Eddie Chen, Thijs Pijnenbur, Jenny van der Staaij en Juul Blankenstein) werden 3e in de Starters klasse 1.

Irene 1 (Kevin van der Staaij, Olivier Meulenbroek en Lucas Mathijssen) hield het tot de laatste wedstrijd spannend in de Junioren J4 klasse. Tegen de directe concurrent Taverbo/Sabo 3 moest het op zaterdag 9-12 gebeuren, er waren 4 punten nodig voor het kampioenschap. Het was erg spannend en de zenuwen speelden de jongens en meisjes van Irene en Taverbo soms parten. Bij een stand van 3-4 wist Olivier het winnende punt binnen te halen. De ontlading was groot, super goed gedaan jongens!

Na de felicitaties, traktaties en een glaasje champagne mocht Kevin de stand op 5-5 zetten. Graag willen we alle coaches, begeleiders en ouders bedanken! Het is mooi om te zien dat ook de jeugdwedstrijden om zaterdag weer gezellig en goed bezocht zijn.

Succes met de voorbereidingen voor volgend seizoen!

IMG-20171209-WA0004 IMG-20171209-WA0005 IMG-20171209-WA0007

Bestuur TTV Irene