Irene 3 wint tweede wedstrijd van het seizoen

Vrijdag 7 februari mocht Irene 3 met dit keer Kacio, Xiao en Martine in de gelederen aantreden tegen Luto 4. Aan Luto zijde speelden Roel de Kort, Jeroen Jonkers en Dennis van de Sande mee. Martine begon tegen Roel en na 2 keer een set voor te hebben gestaan wist ze net in vijven van Roel te winnen. Kacio won van Jeroen en Xiao won van Dennis. Een 3-0 voorsprong was een mooi uitgangspunt om aan het dubbel te beginnen.Deze verliep echter niet zoals Martine en Kacio gehoopt hadden. Dennis en Roel speelden erg slim en lieten de kleine Italiaan en de kleine Limburgse vaak alle hoeken van de tafel zien. Het dubbel ging verdient naar Luto.

Alle partijen werden daarna gewonnen, alleen Xiao gaf nog bijna zijn pot tegen Jeroen weg. De voorlaatste wedstrijd was een mooie pot van Martine tegen Dennis, met mooie open rally’s die Martine voor Irene binnenhaalden. Na twaalven moest Kacio helaas in 3 sets het onderspit delven tegen Roel. 2-8 voor Irene. Een mooie uitslag waar niets op af te dingen viel.

Vervolgens werd er onder het genot van een drankje nog gezellig nagebabbeld. Eén ding moet gezegd worden, we misten de bitterballen. We lieten ons uiteindelijk door Roel overhalen tot het bestellen van wat frikadellenbroodjes. Ik heb die Chinees nog nooit zo vies zien kijken, zoiets zou er bij Chopin nooit inkomen! De biertjes vloeiden inmiddels rijkelijk en  de avond werd met het Hyperion/Luto team verder voortgezet.

Maar ja die teleurstelling van die frikadellenbroodjes en het missen van de bitterballen en de bittergarnituur bleef. Uiteindelijk belandden we in de plaatselijke Kebab tent, waar de gordijnen omlaag gingen, de muziek harder werd gezet en de asbakken op tafel verschenen.

We hebben ons weer prima vermaakt en met deze uitslag draaien we lekker mee. Tot slot willen we graag Marco en Patje bedanken voor de support!

Irene 3