Irene 1 wint vierde wedstrijd

Voor Irene 1 stond alweer de vierde wedstrijd van de competitie tegen Hotak ’68 1 op het programma. Een team dat in principe onder ons moet eindigen, op papier in ieder geval. Toch zit er in elk team wel een lastige speler en zo ook bij dit team. Wij speelden met Raymon, Wietse en ondergetekende. Vorige week speelde Raymon een paar geweldige partijen tegen Red Star, waar hij er zelfs 2 won.

Met veel vertrouwen begonnen we dus aan de wedstrijd. We begonnen ook sterk. Wietse en ik wonnen beide onze enkels en Raymon verloor zijn eerste wedstrijd. Het dubbel werd net gewonnen, na een 2-0 achterstand door mij en Wietse. Na een hoop lange partijen hebben we uiteindelijk met 6-4 gewonnen. Wietse 3, Ik 2 en Raymon wist helaas geen pot naar zich toe te trekken. Geeft niet, want Raymon heeft bewezen het niveau aan te kunnen en gaat vast en zeker meer partijen winnen in de toekomst.

Na de wedstrijd was het nog lang gezellig in de kantine. Mede ook dankzij de aanwezigheid van Mark van de Pol en Wesley Diependaal van Tios ’51 die de hele avond kwamen kijken. Ook Kacio kwam nog terug van een TTL wedstrijd tegen Slagzin en Arie kwam ook kijken, maar telde geen enkele wedstrijd haha!! (Wat hij normaal wel doet) Met DJ Tjoeper aan de draaitafels (Lees: computer) werd het nog erg laat. Ikzelf ben om 02.00 naar huis gegaan, maar het was nog goed druk. Er komen nog een hoop mooie vrijdagavonden aan en kom dus vooral ook kijken als je een avondje vrij bent. Je krijgt dan een eervolle vermelding in een wedstrijdverslag, dat weet ik zeker! 🙂 Tot het volgende verslag!

Joost
Irene 1