Even voorstellen

tamraDag Allemaal,

Ik wil mezelf graag even voorstellen. Mijn naam is Tamara Jacobis, 42 jaar jong en woonachtig  in Dongen samen met mijn 2 kinderen.

Vroeger was ik fanatiek tafeltennisser, ik tafeltenniste zo ongeveer 6 dagen per week. Uiteindelijk nam ik het besluit om aan gezinsuitbreiding te starten.  Toen ik zwanger werd van mijn eerste kindje ben ik gestopt met tafeltennissen en heb ik mijn taak als moeder op mij genomen. In de tussentijd ben ik altijd werkzaam geweest in een sportbedrijf en heb mezelf verder ontwikkeld in een andere tak van een sport.

Tafeltennis zit wel in mijn bloedlijn, dat de hele familie en kinderen tafeltennissen is een feit. Echter kwam er vorig jaar een kans voorbij om training te geven aan jeugdleden van TTV Irene. In het begin was ik nog onzeker om deze kans aan te nemen, aangezien ik al een hele lange periode zelf niet had gespeeld. Ik moest vertrouwen op het stukje technische kennis van mijn verleden en goede begeleiding van mijn vader die mij trainingsadviezen aandraagt. Les geven is eigen, dit is ontwikkeld bij mijn huidige werkgever.

Mijn doelstelling is groei en kwaliteit te ontwikkelen, ook onderlinge samenwerking en het sociale gedeelte speelt een belangrijke rol. Het allerbelangrijkste om een sport te beoefenen is de wil en het plezier te behouden, en dit kan alleen ontwikkeld worden door de jeugd positief te stimuleren en goed te begeleiden. De trainingen zijn gevarieerd en worden aangepast op competitie resultaten.

Het leden aantal is gegroeid en wellicht komen er hierdoor nog meer leden bij. In de toekomst worden de beginners de gevorderde misschien opgesplitst in 2 groepen, om ieder jeugdlid de aandacht te geven die hij nodig heeft. Verder wordt er achter de schermen hard gewerkt, om een jeugdkamp te realiseren. Er is hiervoor een werkgroepje ontstaan, één ieder heeft een aantal taken om dit op poten te krijgen. Het kamp wordt georganiseerd op eigen locatie en is van 7 tot en met 9 juli 2017. Het programma blijft tot die tijd nog een verrassing en geheim.

Met sportieve groet,
Tamara Jacobis