Algemene Ledenvergadering

Afgelopen vrijdag vond er bij de Irene de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering plaats. Er kwamen verschillende onderwerpen aan bod. De financiën werden uitgebreid doorgenomen en de ontwikkelingen rondom de nieuwe accommodatie werden benoemd. Tevens  werd er een tipje van de sluier gelicht wat betreft de activiteiten in het jubileumjaar 2018. Volgend jaar bestaat onze vereniging 75 jaar en gedurende dit hele jaar zullen er verschillende activiteiten plaatsvinden om dit jubileum te vieren.

De ALV is ook een moment om speciale personen en kampioensteams in het zonnetje te zetten.

Vrijwilliger van het jaar
Deze eer was dit jaar voor Joep Looymans. Hij is vele uren per week te vinden bij Irene. Hij is halbeheerder, verricht bardiensten, beheert de administratie van de bar en heeft tevens de bierproefavond geïntroduceerd, een inmiddels terugkerend evenement met een grote opkomst. Joep dank voor je tomeloze inzet!

Kampioen
TTL3, (3e klasse) bestaande uit Raymond Batten, Rob Overdiek, Sander van Elderen, Tim van Elderen en Wil de Kok, werd  op de laatste speelavond kampioen. Gefeliciteerd mannen met het twee kampioenschap op rij!

Jubilarissen
Rick Prinsen is 12,5 jaar lid en heeft jaren in de jeugdcompetitie het Irene shirt gedragen, inmiddels is hij alweer een aantal seizoenen te bewonderen in de seniorencompetitie en de TTL competitie.

Het is feest in huize Prinsen want ook Christ Prinsen mag dit jaar een jubileum vieren. Hij is 25 jaar lid van de vereniging. Hij heeft jarenlang in de senioren competitie gespeeld en is nu steunlid.

Johan van Beurden was het feestvarken van de avond. Naast het feit dat hij al 30 jaar bardiensten verzorgt, 12,5 jaar competitieleider is en op 12 mei precies 28 jaar getrouwd was met zijn Els, is hij maar liefst 40 jaar lid van Irene. Hij is een graag geziene gast bij de vereniging en een vrijwilliger die iedere club zich wenst. Het bestuur kon dan ook niet anders dan hem te kronen tot lid van verdienste. Johan gefeliciteerd met deze titel we hopen dat we nog jaren van je mogen genieten bij Irene!

Rina Verschuuren is 12,5 jaar lid als dagrecreant op woensdagochtend
Ans Kwantes is 25 jaar lid als dagrecreant op de dinsdagochtend
Ankie Kruijssen is 25 jaar lid. Ze is begonnen als jeugdlid en daarna heeft ze jarenlang bij de senioren competitie gespeeld. Ook heeft ze een aantal jaren de ledenadministratie verzorgt.

Bekijk hier de foto’s

Het Bestuur