Tafeltennisvereniging De Treffers uit Roelofarendsveen organiseert zaterdag 22 maart 2014 de Poolse kampioenschappen tafeltennis.

Dit toernooi is bestemd voor iedereen met een Poolse nationaliteit. Er kan gestreden worden om de dames en heren titel.

De inschrijving is gratis en kan via e-mail aan pktt@ttvdetreffers.nl of online via http://www.toernooi.nl/sport/tournament.aspx?id=8E02263A-306C-4371-B318-E8039914720E.
Het is de bedoeling dat de wedstrijden om 19.00 uur beginnen. Het toernooi zal rond 23.00 uur zijn afgelopen.

Voor de winnaar staat er een mooie beker klaar gevuld met € 100,= en de winnaar van de verliezersronde kan € 50,= verdienen.

De Treffers wil met dit toernooi iets doen voor de Poolse gemeenschap die in Nederland woont of werkzaam is. Het zou tevens een breekijzer kunnen zijn om lid te worden van een tafeltennisvereniging wat de integratie van in Nederland werkzame Polen kan bevorderen. Heb je Poolse werknemers, buren, vrienden, kennissen breng ze even op de hoogte van het toernooi. De informatie is ook in het Pools te lezen op www.ttvdetreffers.nl