Aftrap jubileumjaar

Zaterdag 6 januari en zondag 7 januari werd het jubileumjaar van Irene feestelijk afgetrapt. Maar liefst 24 uur lang werden er 75 verschillende sporten en spellen beoefend. Er werd begonnen met een potje rond de tafel voor de jeugd, daarna maakten de dames en heren van Sport overdag de armen en beentjes goed los.

In de kantine werden er door vele vrienden en leden van Irene verschillende spellen gespeeld. Er werd gestreden, gelachen, alles uit de kast gehaald, hier en daar een beetje vals gespeeld, maar dit alles met een flinke dosis fanatisme. Aan het begin van de avond werd er gedart, gesjoeld en gekaart. Tegen middernacht werd er fanatiek deelgenomen aan de quiz van Jan. Er werd een sjoelbak tevoorschijn getoverd en om 5u werd er badminton gespeeld.
Zondagochtend werd de kennis weer getest tijdens een quiz, werd er een tafeltennistoernooi georganiseerd, blikken geworpen, tafelvoetbal gespeeld, bowls beoefend en weer fanatiek gegymd.

Dit is slechts een greep uit de 75 sporten die werden beoefend. Wat was het een leuke middag, avond, nacht, ochtend en middag. We willen graag iedereen bedanken die meegeholpen en deelgenomen heeft om dit een onvergetelijk evenement te maken. We hebben Irene goed op de kaart gezet en laten zien dat we nog steeds trots mogen zijn op deze vereniging.

Klik hier voor een sfeerimpressie van de Sportmarathon.

Aansluitend aan de Sportmarathon vond de Nieuwjaarsreceptie plaats. De kampioenen werden gehuldigd (Irene 1 bij de heren en bij de jeugd) en Ester van Kreij werd uitgeroepen tot Vrijwilliger van het jaar. Er werd getoost op een mooi, sportief jubileumjaar  en alvast vooruitgeblikt naar al het moois dat nog komen gaat.

Klik hier voor de foto’s van de Nieuwjaarsreceptie

De jubileumcommissie