Wist u dat Hita '79 1 tegen Irene 4 speelde?

Jaren geleden is de rubriek wist u dat ontstaan bij het toenmalige Irene 3 bestaande uit Bram, Raymon, Erwin en Martine. Deze rubriek ontstond tijdens een gezellige uitwedstrijd tegen Hita ’79 1 dat geformeerd werd door Dirk, Tjalle en Tim. Er werd zoveel slap geouwehoerd dat er zeker 10 bierviltjes/post-its voor nodig waren om al deze (on)zin op te schrijven. Zeker twee competities heeft iedereen kunnen genieten van deze vorm van wedstrijdverslagen van Irene 3 . Nadeel was altijd dat er na lange avonden met hier en daar een alcoholisch drankje veel onthouden moest worden en er niet altijd pen en papier voor handen was. Na verloop van tijd is dit fenomeen een beetje verwaterd.

Maar wat is er mooier dan die herinnering aan die goe(w)ie oude tijd? Dat je dan weer in 2015 bij Hita komt en Tim nog steeds refereert aan die mooie tijd en het feit dat hij hier altijd met veel plezier aan terug denkt. Hita heeft oude tijden doen herleven en een mooi stukje geschreven dat we jullie niet wilden onthouden. Bij deze:

Wist u dat:

– Er afgelopen vrijdag weer flink wat punten zijn behaald door de teams van Hita?
– Alle teams een overwinning hebben behaald?!
– Hita 1 door een 7-3 overwinning nu 9 punten los staat van de “groupe de poursuivant”?
– De nummer twee nog wel een inhaalwedstrijd tegoed heeft?
– Dirk K. weer lekker op dreef was met zijn vlakke smash?
– Het op tafel 1 de hele avond erg spannend was, met als hoogtepunt een 13-11 overwinning in de 5e set van Dirk K. op Erwin G.?
– Erwin G. er na de wedstrijd achter kwam dat zijn teamgenoot onder een “artiestennaam” tafeltennis speelt?
– Hij in het dagelijks leven “gewoon” Salvatore ipv Kacio heet?
– Salvatore “een mooi silhouet” heeft van al het wandelen?
– Hita 2 weer een plekje omhoog is opgeschoven in de rangschikking?
– De concurrenten om “boven de streep te eindigen” wel nog een inhaalwedstrijd tegoed hebben?
– Milo v. P. en Harm V. allebei al hun wedstrijden hebben gewonnen?
– Milo hier wel een 2-0 achterstand voor heeft moeten ombuigen?
– Frenk S. zijn ritme nog even moet vinden.
– Hita 3 (net als Hita 2) een 6-4 overwinning heeft behaald op (één van) de concurrent(en).
– Toine S. zijn 100% score kwijt is geraakt?
– Hij deze verloren heeft tegen een tegenstander welke vorig seizoen nog tegen Hita 1 heeft gespeeld?
– Dit dus helemaal geen schande is?
– Hita 1 en 3 allebei aan kop gaan in de poule met 34 punten?
– Hita 3 een gat heeft geslagen van 5 punten?
– De logica dicteert dat dit aan het eind van het seizoen 10 punten zullen zijn?
– We wellicht afstevenen op een dubbel kampioenschap bij het afscheid van onze zaal?
– Er volgende week geen wedstrijden gespeeld worden?
– De volledige uitslagen weer te vinden zijn op onze site: www.hita79.nl?

Hita 1 en Irene 4