Clubkampioenschappen 2016

Zondag 29 mei werden de jaarlijkse clubkampioenschappen bij Irene gespeeld. We kunnen tevreden terug kijken op deze geslaagde dag. Er zijn veel mooie wedstrijden gespeeld, de temperaturen liepen op tot tropische waarden maar er werd gestreden voor elk punt. ’s Ochtends werden er poules gespeeld op willekeurig niveau. In de middag werden de poules naar niveau ingedeeld. Na een lange dag werd de strijd om clubkampioen van 2016 in de A poule uitgevochten door Selma Straatman en Wesley Diependaal, waarbij laatstgenoemde aan het langste eind trok en zich een jaar lang clubkampioen van Irene mag noemen. In de B-poule ging de finale tussen Adrie Damen en Niek van Rooijen, waarbij Niek als winnaar uit de bus kwam.

Clubicoon Harry de Veer (inmiddels 68 jaar lid) wilde graag zelf de felbegeerde bokaal die naar hem vernoemd is uitreiken maar helaas liet zijn gezondheid dit niet toe. De prijsuitreiking vond plaats, de vrijwilligers werden bedankt en de barbecue kon aanvangen. Remco van Opstel en Kacio Militello verzorgden een geweldige barbecue waarbij het niemand aan iets ontbrak, aan de bar werd nog gezellig een biertje gedronken en geëvalueerd.

Via deze weg willen we Wesley Diependaal nogmaals feliciteren met het behaalde kampioenschap en tevens alle vrijwilligers en deelnemers bedanken die deze dag tot een succes wisten te maken.

Tot volgend jaar!

Bestuur TTV Irene