Toppers!

Afgelopen vrijdag, 3 oktober, mocht het eerste team van TTV Irene afreizen naar Etten-Leur voor een confrontatie met Tanaka 1. Het eerste team bestond uit Raymon ‘de Boeldozer’, Remco van Opstal en ondergetekende. Voor diegene die Remco nog niet kennen: hij is een speler uit de bedrijvencompetitie (TTL) van Tilburg. Omdat Arie geblesseerd raakte voor het seizoen, hebben we Remco op het opwarmtoernooitje van Irene gevraagd om onze gelederen te versterken. Na overleg met het thuisfront, kregen we het goede nieuws dat Remco mee zal draaien dit seizoen.  (Stiekem hopen we dat hij na dit seizoen ook blijft!) Tanaka 1 is het team wat dik eerste staat en we verwachtten dus een heet avondje in Etten-Leur. We hadden ‘geluk’ dat hun minste speler, Bjorn, meedeed. Hij speelt ongeveer 50%, terwijl de rest nog geen pot had verloren. Ze hebben ook Eric van Opstal in het team staan, een kerel die vorig seizoen eredivisie speelde bij JCV samen met Peter van Iwaarden en Jos Verhulst. De wedstrijd begon en helaas verloren Raymon en Remco hun eerste enkelspel. Ik won van Bjorn in vier sets. Raymon en ik hadden het dubbel moeten pakken, maar verloren helaas in vijf sets. Daarna pakte ik nog een enkelspel en won ook Raymon van Bjorn. Tegen Eric van Opstal won ik een game en zat ik nog dicht bij een andere gamewinst. Uiteindelijk terecht verloren, maar leuk om tegen een goede, open speler te spelen. Na de wedstrijd hebben we nog een hoop pintjes gedronken en wel moeten lachen om Johan (hun 3de man) die een uur lang zijn autosleutels kwijt was. Na ze gevonden te hebben, was hij ook meteen weg ☺ We staan qua stand niet echt goed, maar we hebben veel plezier en ik weet zeker dat Raymon en Remco ook een stuk meer potjes net wel pakken, die ze nu vaak net verliezen. Tot het volgende verslag!

Joost