Irene genomineerd als club met het grootste aantal para tafeltennissers

Met trots melden wij dat Irene is genomineerd voor de ledenwerfwedstrijd in de categorie “vereniging met de meeste paratafeltennissers”. Tijdens het verenigingscongres op 1 maart wordt de definitieve winnaar bekend gemaakt. Het verenigingscongres wordt jaarlijks georganiseerd door de Nederlandse Tafeltennisbond. Tijdens het congres worden verenigingen geïnformeerd en geïnspireerd over nieuwe programma’s die interessant voor de vereniging kunnen zijn. Tijdens de rondetafel-sessies / workshopsessies kunnen verenigingen met elkaar praten en discussiëren over diverse onderwerpen.

De NTTB wil het verenigingscongres ieder jaar organiseren, om zo de kennisdeling tussen verenigingen te bevorderen. Ze geloven dat verenigingen erg veel kennis bezitten waar andere verenigingen van kunnen leren.

Hieronder alle genomineerden op een rij (op alfabetische volgorde):

Vereniging met de grootste percentuele groei (30 leden of meer op 31-12-2012)

Sethone, Sittard, Spaarne, Thibats, TIAN, Torenstad, Treffers (A), Twenty-one Up, Vined en Westerzicht

Grootste vereniging

Alexandria ’66, De Treffers ’70, FVT, Hilversum, HTC, SKF, Tafeltennis Nijmegen, Tafeltennis Zwolle, Taverzo en Veldhoven

Vereniging met de meeste jeugdleden

Alexandria ’66, Argus, FVT, HBC, Hilversum, HTC, Hutaf, Tafeltennis Zwolle, Taverzo en VVV

Vereniging met de meeste paratafeltennissers

Budilia, De Toekomst, DOV, GSVA, Irene, ISBV Venray, ISVA, Megacles, Swift (D) en Victory ‘55

Aanmoedigingsprijs (Minder dan 30 leden op 31-12-2012)

Boomgaardshoek, Smash ’73 en TTV Amsterdam