Irene 2 – Tios’51 2

Afgelopen vrijdag stond de tweede thuiswedstrijd van het ‘nieuwe team’ Irene 2 op het programma. Tegenstander was tegen Tios’51 2. Op zich geen bijzondere wedstrijd buiten het feit dat het natuurlijk een Tilburgse derby is. Wat wel bijzonder is, is dat drie van de vier spelers die nu uitkomen voor Irene 2 vorig jaar nog het Tios shirt verdedigden. Na wat grapjes over welk shirt nu het mooiste van Tilburg is en het feit dat ‘wij’ nu bij Irene spelen kon er begonnen worden met de wedstrijd. Namens Irene traden Niek, Dannie en Wesley aan tegen Leon van Esch, Jeroen Klemans en Bas v/d Broek. De eerste wedstrijd tussen Dannie en Leon nam nogal wat tijd in beslag, de schuifballen gingen in lange rally’s over en weer. Wesley had de grootste moeite om wakker te blijven. De overige wedstrijden namen gelukkig minder tijd in beslag met telkens een duidelijke winnaar tot besluit.

Uiteindelijk werd er door Irene 2 een 6-4 overwinning geboekt. In de kantine werd genoten van een hapje en een drankje. Tijdens dit gezellig onderonsje kregen we te horen dat er bij Tios eindelijk (ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!) ook een frituurpan aangeschaft is. Hierop begon Leon een gesprek met Sjef en Toos over de heerlijke bitterballen die bij Irene geserveerd worden.

Iedereen bedankt voor de gezellige avond en tot volgende week!

Wesley Diependaal

Irene 2