Introductie nieuwe leden Wesley Diependaal en Dannie van Zwienen

Het heeft even geduurd voordat de kogel door de kerk was. Maar het is zo ver, we kunnen twee nieuwe leden aan u voorstellen Wesley Diependaal en Dannie van Zwienen, nu nog beiden uitkomend voor TIOS’51, zullen vanaf volgend seizoen het Ireneshirt gaan dragen.

Ook aan deze twee nieuwe leden legden we de IRENE-vragen voor.

Iets wat wij heel graag willen weten is…. Waarom Irene?
Reken maar dat de vrijdagavonden lang en gezellig worden, zijn jullie hierop voorbereid?
En welk niveau nemen jullie mee naar deze club, dat is heel belangrijk!
Natuurlijk zijn wij altijd op zoek naar vrijwilligers, mogen we jullie benaderen wanneer we extra handjes nodig hebben?

Wesley Diependaal

Iets wat wij heel graag willen weten is…. Waarom Irene?
Ik heb ongeveer 15 jaar bij TIOS gespeeld maar merkte de laatste periode dat de afstand toch wel groot is. Aangezien ik in het centrum woon ligt Irene op de perfecte fietsafstand. De laatste tijd kwam ik al regelmatig trainen en kijken op vrijdagavond. Bovendien is het een gezellige club met personen waar ik buiten het tafeltennis ook goed mee kan vinden.

Ik ben reeds bekend met de vrijdagavonden omdat ik al regelmatig kwam kijken en met de laatsten mee naar buiten ging 🙂

En welk niveau nemen jullie mee naar deze club, dat is heel belangrijk!
Ik speel nu al een poosje 2e klasse met een gezellig team, waar wij meestal 2e of 3e worden. Per week win ik ongeveer 2 potten per wedstrijd, maar de gezelligheid is zeker net zo belangrijk als de resultaten die je behaalt.

Zoals bij elke vereniging zijn vrijwilligers nodig en gewenst, dus natuurlijk mogen jullie mij altijd benaderen om een steentje bij te dragen voor deze club!

En is er verder nog iets wat jullie kwijt willen?
Eigenlijk niet zo veel… De meeste kennen mij wel persoonlijk. Zo niet kom dan gerust eens met mij praatje maken aan de bar☺

Dannie van Zwienen

IMG-20150329-WA0001

Iets wat wij heel graag willen weten is…. Waarom Irene?
Irene is een gezellige club met leuke mensen waar plezier voorop staat.

Ik ben hier zeker op voorbereid, ik heb al menig avondje meegemaakt (alleen jammer dat de bar zo vroeg dicht gaat 🙂).

En welk niveau nemen jullie mee naar deze club, dat is heel belangrijk!
Een hoog gehalte aan humor en gezelligheid.

Ja hoor.

En is er verder nog iets wat jullie kwijt willen?
Wij willen graag met elkaar blijven spelen en Irene naar een hoger niveau brengen.