Feestavond 75 jaar

Een week na de Receptie ter ere van het 75 jarig jubileum vond de feestavond op zaterdag 19 mei plaats. Alle leden inclusief gezinsleden werden uitgenodigd om samen te proosten op deze mijlpaal. De ereleden die op de ALV verkozen werden, werden in het zonnetje gezet . Vervolgens sneed Wim Smeekens samen met de jeugd de taart (gesponsord door Robèrt van Beckhoven) aan.
Vanaf 20u stond er een heerlijk buffet klaar. Er werd volop gesmuld en onderling bij gekletst. Een goochelaar zorgde voor vertier. Iedereen van jong tot oud werd in het ‘ootje’ genomen. Trucs met kaarten, lucifers, ballen, je kan het zo gek niet bedenken…. De trucs waren niet te ontmaskeren wat tot veel hilariteit leidde. Vervolgens gingen de voetjes van de vloer op de plaatjes gedraaid door onze huis DJ Remco.

We willen iedereen bedanken voor zijn/haar komst, alle sponsoren en de vrijwilligers.

Er staat nog één speciale jubileumactiviteit op de planning en dat is het (oud-) ledentoernooi op zaterdag 18 november. Ook dan hopen we jullie weer graag te zien om het jubileumjaar op een mooie manier af te sluiten.

De foto’s vind je hier.

Het bestuur