Einde TTL Competitie

De TTL competitie zit er op!

Ten opzichte van de NTTB competitie zijn we vroeg klaar. Over een paar weken beginnen de bekerwedstrijden en die competitie duurt tot half juni, als je tenminste de voorronde doorkomt.

Er zijn weinig spannende dingen gebeurd. Het eerste team stond halverwege de competitie op de 2e plaats met 1 puntje achter maar het is ze niet gelukt om de eerste plaats te pakken.

Het tweede team heeft de 1e plaats weten te behouden en zijn kampioen geworden in de 2e klasse !Gefeliciteerd. Misschien spelen ze de volgende competitie tegen het eerste, maar die mogen deze week nog proberen om te promoveren naar de Overgangsklasse tijdens de promotie/degradatie wedstrijden. Afwachten dus.

Voor het derde team veranderde er in de tweede competitiehelft niets meer, het eindigde op de 4e plaats in de 5e klasse.

Tafeltennis (3) Tafeltennis (1)

Wil de Kok