Clubkampioenschappen Irene 2014

Op 18 mei was het weer tijd voor de jaarlijkse clubkampioenschappen bij TTV Irene. We hebben ervoor gekozen om er een open-clubkampioenschappen van te maken, zodat ook oud-topspelers als Erwin Goewie, Thijs Pellis en Jan Hendriks mee konden doen. De leiding was in de veilige handen van Bram van den Berg die na de kippenvel-speech van Joep Jonkers het toernooiverloop uitlegde. Nog ietwat ontdaan en emotioneel na de mooie woorden en soepele uitleg, begonnen ongeveer 25 deelnemers met de wedstrijden. Vastberaden om de Harrie de Veer bokaal om 17.00 in ontvangst te mogen nemen uit de handen van de living legend himself. Er werd lekker gespeeld en in de pauzes genoten van het heerlijke weer.

Gelukkig was het weer goed, aangezien er een barbecue gepland stond. Dit moet iedereen opgevallen zijn toen er ’s ochtends een winkelwagen vol met bevroren vlees en andere spullen de zaal in werd gereden. Het toernooi liep prima op schema en rond 17.00 waren de winnaars bekend. Bij de jeugd heeft Jeroen gewonnen en behaalde Sander een mooie tweede plek. Bij de parasporters won Frans in een mooie pot van Gerard en bij de senioren won Christopher van Marco. Aangezien Christopher nog geen officieel lid is van Irene, is Marco uitgeroepen tot clubkampioen bij de senioren. Vervolgens werd het vlees uit de vriezer gehaald en werd de barbecue met hoofdrollen voor het amateurisme van Joost en veel spiritus, ‘aangezet’. Met grote eters in ons midden, waaronder Raymon ‘de prullenbak van Tilburg’  Boel, bleef er uiteindelijk maar een klein doosje vlees over.

Na een mooie dag werd zo het toernooi afgesloten en ging iedereen met een goed gevoel naar huis.  Bij deze willen we iedereen bedanken voor zijn of haar deelname. Uiteraard verdienen het barpersoneel, Bram voor de toernooileiding en Joep voor het soepel verlopen van de dag, een groot compliment. Wil je deze dag nog eens herbeleven, kijk dan naar de foto’s en kom vooral naar de clubkampioenschappen 2015.

Gegroet!

Joep Jonkers