Bezoek samen met Irene Willem II – Helmond Sport

w2

Op zaterdag 22 februari 2014 speelt Willem II om 18:45 uur thuis tegen Helmond Sport. Alle verenigingen van Tilburg zijn uitgenodigd om deze wedstrijd tegen een gereduceerd tarief te kunnen bezoeken. De kosten per kaartje zijn €7,-. (€5,- zijn de kosten voor een  kaartje en €2,- gaat naar de clubkas van Irene).

Iedereen die betrokken is bij de club mag zich aanmelden: spelers, barpersoneel, bestuur, trainers, vrijwilligers, coaches, …

Inschrijven gaat via het inschrijfformulier dat in de kantine van Irene te vinden is. Bij het inschrijven moet het verschuldigde bedrag gelijk contant betaald worden. Inschrijven is mogelijk tot woensdag 12 februari 2014. In de week voor de wedstrijd zijn de kaarten af te halen in de kantine van Irene.