Bekercompetitie TTL

De bekercompetitie van 2014 zit er weer op. Het team Irene 2, bestaande uit Raymond Batten en Wil de Kok, eindigde als 2e. In de poulewedstrijden had het team de 1e plek veroverd in de Rally trofee (punten met handicap) en de 2e plek in de Wolstad cup (wedstrijdpunten). Gevolg was dat er tegen Irene 1 gespeeld moest worden in de Wolstad cup, zij waren in hun poule eerste geworden. Raymond kon helaas niet spelen, zodat Rick Prinsen meespeelde. Er werd nipt verloren van team 1 (Hooman Choi en Jaqua Luijbregts, Patrick Mols speelde deze avond niet) met de uitslag 2-3. Met name de wedstrijd tussen Jaqua en Rick was bloedstollend spannend. Helaas werd het 1e team in de volgende ronde uitgeschakeld. Maar het 1e team was ook nog in de race voor de Rally trofee, want in hun poule waren ze ook daar als eerste geëindigd.

Na deze uitschakeling kon er door beide teams vol gefocust worden op de andere wedstrijden in de Rally trofee. Het 1e team strandde in de tweede ronde. Het 2e team won de twee volgende ronden overtuigend. De drie teams die overbleven moesten onderling uitmaken hoe de eindstand zou worden. Voor team 2 werd dat dus de 2e plaats. Dit keer waren er geen bekers, maar werd een VVV bon als prijs uitgereikt.

Wil