75 jarig jubileum - Oud ledentoernooi

Het jubileumjaar wordt groots afgesloten met een evenement voor leden en oud-leden op zondag 18 november. De dag begint om 10:00 uur met een tafeltennistoernooi voor de deelnemers, die het competitieve element op die dag niet willen missen. Joep Jonkers is verantwoordelijk voor dit deel van het programma.

Voor de aanwezigen die recreatief een balletje willen slaan tegen een meegekomen gezinslid, maar ook voor voormalig teamgenoten, die nog wel eens een wedstrijdje tegen elkaar willen spelen, zullen er mogelijkheden worden geboden tijdens het tweede deel van de dag (ongeveer van 14:00 uur tot 17:00 uur) als ook het officiële toernooi met een finale (±16:00 uur) ten einde loopt.

Ook zijn de personen dan welkom, die enkel naar de club komen om met vele andere (oud)leden herinneringen op te halen, om memorabilia uit het verleden te zien die vast het Irene gevoel van weleer weer zullen doen herbeleven. Dit alles onder het genot van een hapje en een drankje. Dit wordt gegarandeerd een reünie die je niet wilt missen!

Inmiddels zijn er contacten geweest met personen, die betrokken bij Irene waren in de beginperiode toen de vereniging werd opgericht tot in de huidige, meest recente tijd. Wim Smeekens is belast met de organisatie van dit deel en heeft al ruim tachtig aanmeldingen van oud leden die op 18 november aanwezig zullen zijn. Hij is namens de jubileumcommissie op zoek naar meer personen die in een ver verleden, maar ook gedurende recentere jaren lid van de club zijn geweest of op andere wijze actief betrokkenheid hebben gehad. Bent u dus een oud-lid of kent u iemand die dat is, dan kunt u contact op nemen met de hem (irene75jaar@hotmail.com) zodat u hierover geïnformeerd kunt worden en je kunt aanmelden voor het laatste jubileum evenement op 18 november.

Het 75-jarig jubileum van tafeltennisvereniging Irene
Een club met een indrukwekkend verleden en een fantastische toekomst

Oud leden